maandag 27 mei 2013

Goedgekeurd

De meubel verschuivingen zijn goedgekeurd.
De eetkamer werd enthousiast begroet, de gang ietsje minder, maar al met al is het een geslaagde actie geweest.

Nieuw hoekje in de eetkamer

Kastje van P's opa in de lange gang

Deel van de theedoekengalerij...in de voormalige pastoorskamer
 
Het was koud en nat dit weekend, weinig in de tuin gezeten en zelfs één avond de houtkachel weer aan! Gelukkig hebben we nog niets van de winter echt ver opgeruimd. In Italië sneeuwt het dus het zou mij niet verbazen als......nog maar niet aan denken.

De volle en zware boekenkasten die ik heb verplaatst van de eetkamer naar de gang kwamen niet mooi op de foto. Deze week ga ik wéér met boeken aan de gang. Ik heb er veel en te veel voor de planken beneden en ik ga dus verplaatsen en sjouwen. Mijn lievelingsboeken, alle Scandinavische thrillers blijven in ieder geval in de woonkamer, maar voordat ik met het werk begin, ga ik nog even verder in mijn Noorse waar ik gisteren in begonnen ben.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten