donderdag 24 januari 2013

Nog een keer hondensnoepjes...

Ik schreef het al in het vorige blog, de hondenkoekjes routine is duidelijk en standvastig en Coco is van de partij! En omdat hij de oudste is, de hoofdhond en de wijste en geduldigste zijn de vitamine koeken voor hem.
De foto's zijn met het mobieltje, de zon scheen naar binnen en echt scherp kun je ze niet noemen, maar voor ons zijn ze geweldig!

Dankbaar op het kussen bij de verwarming, na de expeditie buiten.

MMMMMMMMMM, mag ik al beginnen

Heerlijke grote vitaminekoek!

Ik ga hem zo in stukjes breken en lekker opeten.

Bedankt baas en vrouw.
Coco, de allerliefste!
Blij met het warme appartement, maar verlangend naar de Pastorie, met het lage mensengehalte, de stilte en de vrijheid.

2 opmerkingen:

  1. Niet scherp maar hij staat er wel mooi op. Wat kan hij geduldig wachten. Ik zal Pip eens langs sturen, kan hij in de leer bij Coco. En ach, straks als hij weer eens op de Pastorie is, is hij de stad en al die mensen zo weer vergeten. Dat weet ik zeker.

    Mip

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb de laatste blogs gelezen en ben weer helemaal bij en ook helemaal blij van die leuke foto's en verhalen!
    Met dit weer hebben de beesten uiteraard extra vitaminen nodig en dan zijn Lekkere vitaminen het summum!
    Geniet nog van het mooie weer voordat de dooi intreedt: hier zal dat zondag gebeuren, wanneer bij jullie?
    Barbara.

    BeantwoordenVerwijderen